اولیاء نماینده مردم شریف یزد و صدوق طی نامه ای به معاونت وزارت بازرگانی خواستار افزایش سهمیه آرد و برخورد مناسب جهت کاهش ازدحام در نانوایی های یزد شد.


یزدفردا :مسعود میرجلیلی :امروز به سلامتی در نانوایی های استان یزد نان را به قیمت 33 تومان برای مردم محاسبه کردند وبا توجه به نرخ 25 تومانی هر عدد نان در گذشته با افزایش تقریبا 30 درصدی مواجه شد .

 با توجه به اینکه افزایش نرخ نان بدون هیچگونه اطلاع رسانی به مردم و یکمرتبه آنهم در روز تعطیلی جمعه به نانواییها ابلاغ شده است لذا باید به مسئولان استان یزد تبریک گفت که در روز جمعه نیز به فعالیت اداری خود می پردازند که قابل تقدیر است ؟!
چرا که در صحبت با چند نانوا عنوان نمودند امروز صبح _( جمعه ) با ما تماس گرفته و عنوان شده که نان را 33 تومان بفروشید و جالب تر اینکه تعدادی از نانواییها صبح نان را 25 تومان و عصر 33 تومان فروخته اند .

به نظر می رسد  این اقدام انجام شده تا با گران شدن از ازدحام در نانوایی ها جلوگیری شود ؟! نظر شما چیست ؟..
به گزارش یزدفردا در مورخ 19 شهريور ۱۳۸۸ اولیاء نماینده مردم شریف یزد و صدوق  طی نامه ای به معاونت وزارت بازرگانی خواستار افزایش سهمیه آرد و برخورد مناسب جهت کاهش ازدحام در نانوایی های یزد شد.
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی درخواست کرده بود که : پیشنهاد میگردد عرضه نان با آرد (قیمت تعدیلی) بصورت خشکه پزی که جزء فرهنگ مصرف در استان است بیشتر مورد توجه قرار گیرد . در این نامه نماینده یزد عرضه نان در تهران را به مراتب بهتر از یزد توصیف کرده است...

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا